Uvjeti putovanja škola skijanja Pohorje express

OPĆI UVJETI PUTOVANJA ZA ARANŽMAN

„POHORJE EXPRESS“

 

 

SADRŽAJ USLUGA „HORVAT TURIZAM PUTNIČKA AGENCIJA“ D.O.O. (u nastavku agencija) kao organizator turističkog aranžmana putovanja i usluge škole skijanja  jamči provedbu programa prema opisu sadržaja datog za svaki aranžman.

 

PRIJAVE I UPLATE

Prilikom prijave za aranžman uplaćuje se akontacija u iznosu od 30% od pune vrijednosti. Razlika do pune vrijednosti svih usluga uplaćuje se najkasnije 7 dana prije početka usluge. Prijava i upis za turistički aranžman je punovaljan tek nakon uplate navedene akontacije.

 

CIJENA ARANŽMANA

Cijena aranžmana za petodnevni tečaj škole skijanja iznosi 1.590,00 kn (dnevno 318,00 kn). Cijena aranžmana za četverodnevni tečaj škole skijanja iznosi 1.290,00 kn (dnevno 322,50 kn).  Cijena renta ski opreme (skije, pancerice, štapovi) je 250,00 kn, a kacige 50,00 kn.

Cijena ski renta je uvijek ista bez obzira da li se oprema koristi na jedan, dva, tri, četiri ili pet dana.

 

PROMJENA PROGRAMA

Agencija ima pravo promijeniti program ako su nastale posebne okolnosti ili više sile koje se nisu mogle predvidjeti, izbjeći ili otkloniti.

Agencija ima pravo promijeniti jedan dan programa u sklopu 4-dnevnog ili 5-dnevnog aranžmana ukoliko se u slučaju loših vremenskih uvjeta neće moći izaći na poligon ili na skijaške staze. Umjesto toga odradit će „Animacijski dan“ koji obuhvaća vježbe na suhom sa skijaškim elementima, vježbe koordinacije, ravnoteže, stabilnosti i izdržljivosti.

 

ODUSTAJANJE POJEDINCA

Ukoliko putnik želi otkazati aranžman, potrebno je da to učini pismeno (pismo, telefax, e-mail)  ili usmeno u agenciji (nikako telefonski). Datum pismenog ili usmenog otkaza u agenciji predstavlja osnovu za primjenu obračuna troškova otkaza i to:

0 - 5 dana -  0% povrata uplaćenog novca -  osim u slučaju više sile klijent je dužan verificiranom potvrdom dokazati postojanje više sile (liječnička uputnica, smrtovnica, sudski poziv..)

6 - 15 dana - 30% povrata uplaćenog novca

16 - 30 dana - 50% povrata uplaćenog novca

30 i više dana 100% povrata uplaćenog novca

 

U slučaju da klijent / putnik otkaže pohađanje program škole skijanja za vrijeme trajanja škole skijanja zbog ozljede ili neke druge više sile, ako postoji mogućnost agencija će prvenstveno pokušati nadoknaditi neodrađene termine, a ako to nije moguće izvršit će povrat novaca u iznosu cijene za neodrađene dane. Gore navedeno se odnosi i na rent ski opreme.

 

PRAVO ORGANIZATORA NA OTKAZ

U slučaju nemogućnosti održavanja škole skijanja (cijelog programa ili dijelova programa) zbog više sile, a osobito zbog loših vremenskih uvjeta, agencija  se obavezuje da će prvenstveno pokušati odraditi  neispunjene usluge škole skijanja u prvom terminu u kojem će to biti moguće u sezoni 2017/2018. (najkasnije do 1. travnja, 2018.).

Agencija je dužna o tome obavijestit sve klijente / putnike najmanje 12 sati prije početka programa škole skijanja. Sve obavijesti ili eventualne promjene organizator javlja klijentu putem dostavljene e-mail adrese.

U slučaju nemogućnosti završetka već započetog aranžmana škole skijanja zbog više sile, agencija će prvenstveno pokušati nadoknaditi neodrađene termine a ako to nije moguće izvršit će povrat novaca u iznosu cijene za neodrađene dane.

Cijena jednog dana definirana je u članku „CIJENA ARANŽMANA“.

 

 

Ako se ne iskoristi navedeni termin za odradu smatrat će se da je klijent / putnik svojevoljno odustao od škole skijanja.

Samo u slučaju nemogućnosti ispunjenja usluga iz prethodnog članka tijekom čitave zimske sezone (najkasnije do 1. travnja, 2018.)agencija se obvezuje vratiti 100% plaćenog iznosa.

 

ZDRAVSTVENI PROPISI I ZAŠTITA

Agencija ne preuzima odgovornost za moguće športske povrede prilikom odvijanja programa koji uključuje športsku aktivnost. Zdravstveni status korisnici programa provjeravaju u odgovarajućoj zdravstvenoj ustanovi i na vlastitu odgovornost sudjeluju u programu. Putnici koji imaju određenih zdravstvenih problema fizičkog ili psihičkog karaktera (epilepsija, dijabetes, srčane smetnje...) dužni su obavijestiti organizatora puta.

Agencija osigurava policu osiguranja u slučaju posljedica nesretnog slučaja za sve polaznike škole skijanja.

 

PRTLJAGA I OSOBNE STVARI

Agencija ne odgovara za uništenu ili izgubljenu prtljagu i osobne stvari kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u hotelu ili prijevoznom sredstvu. 

 

PRIGOVORI I REKLAMACIJE

Ako bi usluge iz programa bile nepotpune ili nekvalitetne, klijent / putnik može zahtijevati srazmjerno obeštećenje uz predočenje pismenog prigovora prema slijedećem postupku :

- odmah na licu mjesta reklamira neodgovarajuću uslugu kod predstavnika organizatora, a ako predstavnika nema, kod davaoca usluge

- ako uzrok prigovora ne bi bio uklonjen, putnik u tom slučaju sastavlja pismeni zapisnik

- po povratku s puta, a najkasnije u roku 8 dana pismeni prigovor agenciji ili prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman uz prilog zapisnika i eventualne račune za dodatne troškove

- agencija je dužna donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu ili sjedištu agencije

- dok agencija ne donese rješenje na prigovor,  putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudskih ustanova ili davanja informacija u glasilima javnog informiranja

Naknada po prigovoru moguća je najviše do iznosa cijene aranžmana. Ovim se isključuje pravo kupca na naknadu idealne štete.

 

NADLEŽNOST SUDA

Kupcu aranžmana pripada pravo reklamacije kod organizatora programa. Ukoliko kupac nije zadovoljan rješenjem organizatora pripada mu pravo sudskog arbitriranja kod suda u Zagrebu.

Uvjeti su usklađeni s vrijedećim zakonima i sporazumom potpisanim među članovima Poslovne zajednice turističkih organizacija.

 

ZAKLJUČNA ODREDBA

Čitanjem ovog dokumenta, te označavanjem svoje suglasnosti potvrđujete da Opće uvjete putovanja razumijete i prihvaćate u potpunosti.

 

Horvat turizam putnička agencija d.o.o.

U Zagrebu,  rujan 2016.

 

 

vrh stranice